رپرتاژ

تبلیغات

دلپری 2
تبلیغ 2

کافه کودک بالونیا یک دورهمی برای تجربه شادمانه کودکانه

کافه کودک بالونیا

اگر می خواهید کودکان خود را در یک محیط شاد و بسیار جذاب پرورش دهید به شما کافه کودک بالونیا را پیشنهاد می دهیم. کافه بالونیا یک کافه مخصوص کودکان است و با ایجاد یک فضای بسیار فان و سرگرم کننده به رشد ذهنی، عاطفی و رشد فیزیکی کودک شما کمک می کند. به گفته روانشناسان، کودکان امروزی به هیچ چیزی به اندازه بازی، همبازی و وسایل بازی نیاز ندارند این درحالیست که اغلب کودکان از داشتن حداقل یک هم بازی یا فضای مناسب برای بازی کردن محروم هستند و این مسئله می تواند با ایجاد اختلالات بسیار زیاد در رشد طبیعی کودکان همراه باشد.

باتوجه به اینکه کافه کودک بالونیا نیاز کودکان امروزی به فضای مناسب برای بازی با همسالان خود و همچنین نیاز به وسایل بازی را به خوبی درک نموده است بهترین فضای ممکن را برای پرورش کودکان خردسال در نظر گرفته است. در ویدئویی که تهیه شده است می توانید بخش اندکی از بازی های کودکانه و فضای مناسب بازی برای کودکان در بالونیا را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این کافه بسیار جذاب و سرگم کننده بپردازیم.

 

بازی با کودکان در خانه بازی بالونیا

مسئولین کافه کودک بالونیا از میان افراد مجرب و آگاه به امور کودکان انتخاب شده اند. بازی کردن، آموزش شیوه صحیح برخی از بازی ها، رفتار مناسب با کودکانی که در خانه بازی بالونیا ثبت نام کرده اند و همچنین یک منوی غذایی فوق العاده از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های این کافه جذاب و محبوب برای کودکان است. قطعا برخورد صحیح و مناسب با کودکان از مهمترین و اساسی ترین چالش های مهدکودک ها و خانه های کودک به شمار می رود که در خانه بازی بالونیا به شیوه ای صحیح و اصولی مدیریت می گردد.

بسیاری از کودکان در ابتدای امر به شدت از بازی کردن به شیوه ای اصولی پرهیز می کنند و ممکن است دردسرهای مختلفی را هم در فضای بسیار جذاب بالونیا ایجاد کنند اما استفاده از شیوه های پذیرفته شده و رشد مهارت های ارتباطی در آنها که صرفا در زمان بازی کردن ایجاد می شود باعث می گردد تا به مرور با دیگران ارتباط برقرار کرده و از فضای کافه به شدت لذت ببرند.

 

منوی کافه کودک بالونیا

منوی کافه کودک بالونیا

منوی غذایی و میان وعده های خوشمزه ای که در این کافه مخصوص کودکان به چشم می خورد در یک منوی کامل جمع شده و برای کودک شما یک روز پر از هیجان را به دنبال خواهد داشت. در اینجا می توانید انواع نوشیدنی ها و خوراکی های سالم را سفارش داده و با یک وعده یا میان وعده سالم از کودک خود پذیرایی کنید. انواع معجون ها و میان وعده های مناسب کودکان یک ساله، دو ساله، سه ساله و بالاتر از سه سال در این منوی خوشمزه به چشم می خورند.

اگر کودک شما به سرو غذاهای سالم علاقه ای ندارد به هیچ وجه نگران نباشید! کودکان در کافه بالونیا با غذاها، خوراکی های و نوشیدنی هایی مواجه می شوند که مطابق با ذائقه کودکان تهیه شده و در ارتباط با سایر کودکان نیز به خوبی از سرو غذاهای سالم استقبال خواهند کرد. این مسئله به شدت رشد ذهنی و فیزیکی کودک شما را تحت تاثیرات مطلوب خود قرار می دهد.

 

انواع بازی در خانه کودک بالونیا

در این مجموعه با بازی های مختلفی روبرو هستیم. برخی از این بازی ها صرفا برای افزایش توانایی های اولیه هستند و به رشد شناختی کودک کمک می کنند اما در مراحل پیشرفته تر شاهد بازی های هستیم که رشد ذهنی و تمرکز کودک را افزایش داده و او را برای کاهش اشتباهات و ضریب خطا در آینده آماده می کند. به عنوان مثال در خانه کودک بالونیا بازی هایی همانند برج هیجان به افزایش تمرکز کودک برای انجام کارهای ظریف منجر می شود و پازل های بسیار راحت تا سخت و پیچیده او را برای حل کردن مسائل دشوار ریاضی و بسیار از مسائل دشوار زندگی آماده خواهد کرد.

بازی های ساختاری همانند خانه سازی به افزایش انضباط او در انجام امور منجر شده و خاله بازی نیز باعث می شود تا انجام امور روزمره و نحوه ارتباط با دیگران را در مهمانی ها یاد بگیرند. در خانه بازی بالونیا دیگر خبری از بازی های عصر مدرن نیست چرا که باعث انفعال کودکان می گردد و اصولا به رشد جسمی، ذهنی و عاطفی کودک نیز کمک نمی کند. در اینجا کودکان می توانند از طریق بازی کردن (بازی های سالم و اصولی) شیوه ارتباط صحیح با جهان اطراف را یاد گرفته و مهارت های خود را به خوبی افزایش دهند.

 

انواع وعده های غذایی در بالونیا

وعده های غذایی در بالونیا

در مطالب قبل به منوی کافه کودک بالونیا اشاره کردیم اما در اینجا می خواهیم قدری جزیی تر به مسئله نگاه کنیم. اگر کودک خود را در بالونیا ثبت نام کنید دیگر نیازی نیست تا هر روز سبد غذایی او را به همراه یک کوله پشتی مهیا کرده و نگران این باشید که فرزند شما ممکن است خوراکی سایر بچه ها را ترجیح بدهد. تنوع منوی غذایی بالونیا باعث می شود تا هر کودکی باتوجه به ذائقه خود یک غذای مناسب را سفارش دهد.

وعده صبحانه اولین وعده غذایی کافه بالونیا است که شامل مواردی همانند پرشین بایت، اسکرمبل کروسان، لایت کروسان، پینات کروسان و مواردی از این قبیل می باشد. منوی غذای کودک نیز تفاوت هایی با منوی غذایی دارد که اصولا شامل غذاهای پرطرفدار کودکانه است. غذاهای سوخاری شده بخش قابل توجهی از این منو را تشکیل می دهند. بعد از غذا نوبت دسر است و برای عصر هم می توان با نوشیدنی های گرم و سرد از کودکان پذیرایی کرد.

 

مشخصات کافه کودک بالونیا

این منوی کامل از انواع نوشیدنی ها، دسرها، غذاها، صبحانه کودک و بازی های مختلف و متنوع قطعا هر پدر و مادری را تشویق می کند تا کودک خود را در چنین محیط جذاب و سالمی ثبت نام کند. شما نیز می توانید برای افزایش مهارت های کودک خود و همچنین افزایش رشد جسمی، ذهنی و عاطفی فرزندتان به این کافه مراجعه کرده و فرزندتان را در آنجا ثبت نام نمایید. مشخصات کافه کودک بالونیا به شرح ذیل است.

آدرس کافه کودک بالونیا: خیابان الهیه، مریم شرقی، پلاک 67، طبقه اول تجاری، کافه رستوران بالونیا

تلفن تماس با کافه کودک بالونیا: 02122656440

————————

 

سایر رستوران و کافه های مخصوص کودک در کیدمام:

غذا و رستوران ویژه کودک

لینک کوتاه این مطلب:

https://kidmam.ir/?p=63634

اشتراک گذاری این مطلب

مطالب مرتبط

مشاغل VIP

دکتر مریم شهبازی
آتلیه عکاسی سها
کودک
جشن
کلینیک
آتلیه
مهدکودک
ماساژ
رستوران
سیسمونی
اسباب بازی
لیاس مادر
لباس کودک

رپرتاژ

تبلیغات

دلپری 2
تبلیغ 2
پیمایش به بالا