رپرتاژ

تبلیغات

دلپری 2
تبلیغ 2

تربیتی بهتر با قصه های صوتی کودکانه

قصه های صوتی کودکانه

یکی از روش هایی که به کمک آن می توان کودکان را تربیت کرد استفاده از قصه ها در دوران کودکی آن ها می باشد. قصه های کودکانه را معمولاً در قالب کتاب های قصه، داستان ها و قصه های صوتی کودکانه تدوین و تهیه می کنند که این کار را موسسات فعال در زمینه حوزه کودک تدوین و تهیه می کند. خواندن قصه بر روی زندگی آن ها در بزرگسالی بسیار موثر است. همه ما در بچگی از زبان مادر و مادر بزرگ های مان قصه های مختلفی را شنیده ایم که هنوز هم در ذهن ما باقی مانده است. قصه هایی مانند بز بزک زنگوله پا و بچه هایش، شنگول و منگول و حبه انگور، قصه کدو قل قله زن و بسیاری دیگر از قصه های مختلف که همه ما با آن ها خاطره های خوبی داریم و یاد گرفتیم که چگونه در برابر مشکلات راه حل درست را انتخاب کنیم و از مشکلات بگذریم. تهیه کتاب قصه کودکان و خواندن داستان برای فرزندان یک موضوع بسیار مهم است که در آموزش کودکان تاثیر به سزایی دارد.

برای دانلود کتابهای قصه به سایت کتابچین بروید

کتاب صوتی 1

فواید گوش کردن قصه های صوتی کودکانه

خواندن قصه برای کودکان زمانی که آن ها می خواهند بخواهند یک روشی است که نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا از این روش استفاده می شود. طی آزمایش ها و پژوهش های علمی که در کشورهای مختلف توسط پژوهشگران انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که قصه گفتن بر رشد و تربیت درست کودکان موثر است که در قسمت زیر شما می توانید این نتایج را مطالعه بفرمایید.

-قصه گفتن برای همه کودکان در هر سنی که باشند تاثیرات مثبت را دارد ولی باید به این نکته توجه کرد که قصه ها را باید متناسب با رده سنی کودکان انتخاب کرد.

-قصه گفتن باعث تربیت و رشد بهتر کودکان می شود.

-قصه گفتن باعث افزایش قدرت تمرکز کودکان می شود.

-شنیدن قصه در افزایش قدرت یادگیری و افزایش دایره لغات آن ها موثر است.

-کودکانی که قصه می شنوند در زمان بزرگسالی ارتباطات سالم تری خواهند داشت.

-زمانی که کودکان به قصه گوش می دهند باعث می شود که شخصیتی آرام در وجود آن ها شکل گیرد.

-کودکان در این قصه ها کمک کردن، محبت کردن و غیره را آموزش می بینند.

یکی از روش های جدیدی که باعث می شود تا کودکان بیش تر در دنیای قصه ها غرق شوند استفاده از قصه کودکانه صوتی می باشد. این قصه های صوتی توسط موسسات تولید ابزارهای آموزشی و تربیتی کودکان تولید می شود که در این موسسات نویسندگانی که در پژوهش های افسانه ای گذشته و اقوام و ملت ها تخصص و تبحر دارند این داستان ها را آماده می کنند. کودکان با گوش کردن به قصه های صوتی کودکانه می توانند حس ایثار، وفاداری، عشق، محبت، کمک کردن و غیره را فرا می گیرند و می آموزند که بتوانند قهرمان زندگی خویش باشند و از مشکلات زندگی گذر کنند. شما دوستان می توانید داستان کودکانه صوتی متناسب با رده سنی فرزندان خود را از سایت کتابچین دانلود و برای فرزندان خود بگذارید.

لینک کوتاه این مطلب:

https://kidmam.ir/?p=61972

اشتراک گذاری این مطلب

مطالب مرتبط

مشاغل VIP

دکتر مریم شهبازی
آتلیه عکاسی سها
کودک
جشن
کلینیک
آتلیه
مهدکودک
ماساژ
رستوران
سیسمونی
اسباب بازی
لیاس مادر
لباس کودک

رپرتاژ

تبلیغات

دلپری 2
تبلیغ 2
پیمایش به بالا